Od przeszło 20 lat, Spółka realizuje strategię świadczenia kompleksowych usług dla Data Center w zakresie projektowania, wykonawstwa oraz utrzymania infrastruktury krytycznej (D-B-O-M) w systemie 24h/365 dni w reżimie SLA zapewniając odbiorcom usług: bezpieczeństwo i efektywność operacyjną.
Spółka w 2015 r. wprowadziła do statutowej działalności regulacje oparte o zasady zarządzania operacyjnego wg wytycznych: Uptime Institute „Data Center Site infrastructure Tier standard: Operational Sustainability”, ANSl/TIA-942 A „Standard infrastruktury telekomunikacyjnej dla Centrów Przetwarzania Danych”. Kadra przedsiębiorstwa konsekwentnie podnosi swoje kwalifikacje zdobywając kolejne uprawnienia w zakresie zarządzania i organizacji struktury serwisowej w oparciu o wymogi SLA. Uzyskanie uprawnień ATS Accredited Tier Specialist Uptime (nr 922) oraz CDCP (wg standardów EPI) w obszarze serwisu infrastruktury technicznej o krytycznym znaczeniu, pozwala na promocję usług serwisowych na poziomie niezawodności funkcjonalnej.
Od 2021 roku Engie SAR nawiązało ścisłą współpracę z RED firmą należącą do Engie Impact. RED posiadający swoje biura w kilkunastu lokalizacjach na całym świecie oraz mogący się pochwalić zrealizowanymi projektami w ponad 70 różnych krajach jest jednym z wiodących biur projektowych działających na rynku Data Center. Współpraca Engie SAR z RED obejmuje przede wszystkim zagadnienia zrównoważonego rozwoju na rynku DC, analizy energetyczne, CFD oraz ścisłą współprace w obszarze Commissioningu.
W oparciu o produkty wiodących producentów - nasza firma od wielu lat uczestniczy w realizacji najnowocześniejszych rozwiązań klimatyzacyjnych dla pomieszczeń Data Center począwszy od fazy koncepcji i projektowania, poprzez dostawę, montaż i uruchomienia urządzeń a kończąc na specjalistycznym serwisie gwarancyjnym i pogwarancyjnym.