Od przeszło 25 lat, Spółka realizuje wdrożoną strategię przedsiębiorstwa świadczącego kompleksowe usługi serwisowe dla infrastruktury krytycznej w systemie 365/24 w reżimie SLA (Service Level Agreement) - zdefiniowany gwarantowany poziom jakości świadczenia usług serwisowych), zapewniając odbiorcom usług: bezpieczeństwo i efektywność operacyjną.
Spółka w 2015 r. wprowadziła do statutowej działalności regulacje oparte o zasady zarządzania operacyjnego wg wytycznych:
Uptime Institute „Data Center Site Infrastructure Tier Standard: Operational Sustainability", ANSI/TIA-942 A „Standard infrastruktury telekomunikacyjnej dla Centrów Przetwarzania Danych”.
Kadra przedsiębiorstwa konsekwentnie podnosi swoje kwalifikacje zdobywając kolejne uprawnienia w zakresie zarządzania i organizacji struktury serwisowej w oparciu o wymogi SLA. Uzyskanie uprawnień ATS Accredited Tier Specialist Uptime (nr 922) w obszarze serwisu infrastruktury technicznej o krytycznym znaczeniu, pozwala na promocję usług serwisowych na poziomie niezawodności funkcjonalnej oraz stosowania najlepszych praktyk w obsłudze infrastruktury technicznej o krytycznym znaczeniu, do których można zaliczyć serwerownie.
Obecnie ENGIE SAR koncentruje się na zapewnieniu dostępności infrastruktury na najwyższym możliwym poziomie, zgodnie z unijnymi regulacjami i zapisami, w serii norm: PN-EN 50600, PN-EN 50600-1, PN-EN 50600-2-2, PN-EN 50600-2-3 oraz analizie zapisów normy PN-EN 50600-3-1.