Pełne wsparcie (24/7/365), obecność personelu na miejscu oraz bezpośrednia 24-godzinna hot-line dla instalacji i systemów HVAC i sanitarnych.
Gwarancja jakości:
W zakresie infrastruktury sanitarnej HVAC&R usługa realizowana jest poprzez pełnienie dyżuru bezpośrednio na obiekcie przez 24 godziny na dobę / 365 dni w roku (3 inżynierów odpowiedzialnych za realizację usługi 36 techników obiektowych skierowanych jedynie do realizacji usługi w obu obiektach) oraz utrzymywanie usługi hot-line oraz gotowości do interwencji serwisowej.
Gwarancja jakości:
Pełne wsparcie (24/7/365), obecność personelu na miejscu (15 techników obiektowych skierowanych jedynie do realizacji usługi w dwóch obiektach) oraz bezpośrednia 24-godzinna hot-line dla instalacji i systemów HVAC i systemów klimatyzacji precyzyjnej. Powierzchnie kluczowych komór serwerowych to >3.000m2 i >2.000m2
Gwarancja jakości:
W ramach umowy serwisowej spółka ENGIE SAR zobowiązała się do poprawy współczynnika PUE:
© 2024